Dag 1, berätta om dig själv

1 jag heter alltså Vera och är 13 år, fyller år idag.
2 jag älskar hästar och är i stallet minst 4 ggr i veckan!!!
3 mina sköthästar heter Aron och Ante
4 mina absolut bästa kompisar e P och Anna, sen har jag ju mååååånga fler sm jag tycker om precis lika lika mkt!
5 jag och tekla bråkar ganska ofta
6 jag har haft vääääldigt många sköthästar!!
7 jag ska på ridläge erom 5 dagar!! taaaaaaaggaaaaa!!!!!
8 jag e absolut eroende av mina kompisar!!
9 jag tillhör ingen klass... ;)
10 ja gillade inte ells min föra klass...
11 jag gillar att hoppa mer än dressyr...
12 igår va jag och Pe i stan, SJÄLVA!!!!!
13 jag e nästan alltid pank, jag älskar att köpa saker!!
14 mina favvo märken e kingsland, mountain horse, crw och a&f
15 nu kmr jag inte på ngt mer att skriva.


// Vera


Kommentarer
Anonym

GRATTIS IGEN!!

2012-08-07 @ 11:25:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0