18 dagar tills de e vi..

jag kommer att vara så ***** ******* lycklig på julafton, 
jag kommer få sitta på världens världens finastes rygg igen, vi två, allt vi gjort, det här gör ont att skriva, nära till tårar, de kommer troligtvis vara sista gången jag sitter på älsklings rygg <3 :'(
 
sista gången.....................
 
de e svårt att inse, jag som alltid varit mini har växt, bliit lång, för lång, för lång för dig :'(
nu ska jag inte skriva mer för då kommer jag börja stört gråta, nu glider bara ngra tårara nerför mina kinder, en av 4, en av 2, en av universums bäste b.ponnyer, kankse den bästa, Frosty på julafton, då äger vi världen <3
rätt gammal bild men....
Kram Vera
 


Kommentarer
Mercedes

Du har haft turen att få rida på honom iaf ;) har bara ridit på mini när jag var liten! Det blir intressant att se hur kort jag är på Taikon, dessutom tror jag inte du är så lång faktiskt! Jag rider ju fortfarande C-ponnys som torsten, maik och Twiggy faktiskt! :)

Svar: aa men Frosty e Frosty kommer ALDRIG mer träffa ngn som han <3 <3hihiih du och Taikon, jag håller tummarna för att du kommer upp ;)
Vera, Anna och Tekla

2012-12-06 @ 19:26:27
URL: http://photobelle.blogg.se
Hanna

Åh vad trist :/ Men jättefiin bild!! <3

Svar: tack Haniiz <3
Vera, Anna och Tekla

2012-12-06 @ 21:12:51
URL: http://haniiz.blogg.se
Paulina

Åååå julafton kommer bli sååå mysig! <3

Svar: jaaaa tagga <3 <3
Vera, Anna och Tekla

2012-12-06 @ 21:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0