dagen..

har varit jätte mysig, jag Paulina och Elvira vann faktiskt utkladnads pirs på hopp avsutligen *** va grymma vi e!!
dick blev de inte riktigt som vi tänkt oss då LG hade akut kolik och hade åkt till Ulltuna och fått opereras, han va öppen i 4 timmar (!!!) snuffis <3 
 
men han överlevde iaf operationen :') <3
även fas han inte e min känns han så viktig!!
 
hål alla tummar för at han bättrar sig, de måste ni göra
 
jag hade iaf LAdy och de gick bättre än va jag trodde, hon hoppar aåå härligt!!
ne men hon av riktigt fin och även om de va lote svårt att bronsa gick de väl helt ok = jag e nöjd!!
 
jag lägger troligtvis upp bilder sen när jag fått dom, hihi
 
Puss o kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0