har chattat med världens bästa

så himla kul man kan ha genom en data chärm!!
jag skanr Anna så, finasta bästa <3
 
men vi har iaf bästämt att vi ska chatta från klockan 06.00 imorogn så långt vi hinner tills jag ska till skolan, men men vill man så går de.
vi har iaf chattat i ca 2 h nu, njuter av varje sekund, att få se min fin finare finaste kompis gör mig så himla glad..
 
tror att varje människa blir glad av ngra saker, jag blir glad:
 
* hästisar
* mina kompisar
* godis o prylar
 
men man känner isg lite extra liksom, vet inte hur jag ska beskriva de...
de va iaf jätte skönt att få prata av sig med henne, jag tror Anna e den människa som vet allra mest om mig!?
 
ha en bra fortsatt kväll finisar..
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0