Hiss o Diss

fick en kommentar där dom ville att jag skulle skriva hiss/ diss så här har ni..
 
HISS:
snygga ekipga både rid och utseende mässigt de ska de självklart vara matchat och snyggt, jag pratar om ett pannband matchat med schabrakets kantbad, spööö, till en tröja med likadana sömmer / detaljer...
sen kan man ju lägga till ben skydd m.m men inte för mkt!!
 
att matcha enligt mig är inte att sätta på hästen alla blåa prylar man äger utan att få de se snyggt och välgjort ut!!
 
DISS
överdirven utrustning!!
schabrak som ser plastiga ut, allt som ser fult, plastigt och lite B ut får en stor fet diss av mig!! 
överdriven användning av fluff, observera ööööveeeerdriiveeen, lite e alltid gulligt!!
sen om man har omatchande prylar, rosa pannband, rött schabrak, vera = inte gillare!!
 
tror ni fattar lite vart jag vill komma, stor hiss till snygga grejjer och snygga ekipage som dom sitter på!!
hihi
 
kmr lägga upp lite outfits sen, som jag tycker e snygga ;)
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0