igår helt enkelt...

hahah kom inte på en passande rubrik, men igår va jag alltså hos min faster och hennes man och träffa min farmor o farfar och alla mina kusiner på pappas sida förrutom 2 men dom e ändå så pass stora så dom inte kaozar med oss lite mindre...
 
en stund efter middagen upplysermin minsta kusin mig om att jag precis ätit älghjärta, myyyyyyyyys
jag skrek och sprang till en toalett där jag sedan skjölde min mun med allt vatten i hela östersjön............
 
tur att jag bara åt lite, blä, blä, blä!!!
 
sen eftersom att vi e så duktiga och gulliga kusiner så körde vi vinken resten av kvällen med ngra små avbrott, haha..
 
de går ju alltid jätte bra när vi ska göra ngt sånt fetersom att ingen av oss ens skulle drömma om att fuska, nej nej sånt gör ALDRIG VI, INTE EN CHANS!!
 
men baar för att vi e perfekta behöver ju inte allt runt omkring bli de, resultat; en nerriven gardin stång + efterrätt på golvet, de va ju inte så farligt ändå.....
 
jag måste även få berätta att jag e KUNG på att hitta folk, kusin nr. 2 står som de e på bilden....
              |
:D          :P        
jag kommer bakom utan att säga ngt, så när han vänder sigom står jag helt enkelt där, mohihih skills ;) <3
haha ne men han blev jätterädd vilket kankse inte e så konstigt..
 
min smidighet + fluff strumpor va en bra kombination när man va letare, *asg*
 
ne men de va en jätterolig kväll, jag träffar ju inte mina kusiner såå överdrivet ofta så de e alltid lika kul!!
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0