Mullix <3

möttes av en gran-luktande Mulle idag, jag lovar att han stått och idislatt gran i flera timmar innan jag kom, men men han va söt, de uppväger stinkandet!! ;)
 
sen red jag o Mersan ut och de va såååååååååå myyyyyyyyyysigt, va verkligen de bästa på länge!!
vi galoppera mycket och länge, glada hästar som inte fick slut på energi i första taget, glada ryttare med för den delen..
 
De va inte ens kallt, fatta hur underbart!!
 
de e så himla nice nu när de inte e mörkt och bara kunna va ute inprencis hur länge man vill, du kan till och med se 5 meter framför, WOW!!
sen att jag red med panlampa e en annan historia, ne men de va Mersan som villa att jag som red första skulle ha de, 300 meter fråm stalllet på hemvägen undrar hon om jag satt den å full styrka,
 
- öö va menar du undrar jag glatt..
- jo du kan ju ställa in den så den lyser mkt elr lite..
- va ne de har jag inte gjort..
- men veeeraaa
 
sen i stallet ska Ida rida ut och tar samma pannlampa, Mersan berättar om min lilla fail..
då undrar Ida;
 
- Går de ställa in den??
 
jag dog lite halft, de e inte bara jag...
haha ne men de va super mysigt verkligen,
 
Tack finaste Mule för att du gör ade värt att andas...
stod och myste läänge, hans huvud i min famn, på min axel <3
han står och blåser på mig, lycka!!
 
jag älskar när man har mycke tid och bara kan stå och mysa o kela, ovärderlig tid..
 
Kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0