om du vill gå fort gå ensam, om du vill gå långt, ta med dina vänner..

så ska de låta ja, dock uppstår de lite problem om jag ska göra de....
 
jag kommer inte kunna gå fort utan Michelle som går fooooooortast av alla mina kompisar, Emma som går längst fram med Michelle och snackar om ngn snygg a&f modell show elr ngt sånt, Julia och Astrid som har ngn invecklad diskussion om ett schabrak elr ngt, eller en ridskola häst, Hanna, Elvira och Patricia som går och babblar på om allt mellan himmel och jord, jag o Paulina som går någonstans i mitten och asgarvar åt exakt ingenting <3
 
det e så de brukar se ut, och vet ni vad;
 
JAG ÄLSKAR DET!!
JAG ÄLSKAR MINA FANTASTIKSA TJEJOR!!
 
hittar ingen bar bild nu men ni e helt enkelt världens bästa..
skulle ni vilja läsa om dom, kommentera iaf så ser jag till att dom gästbloggar?! :)
 
Kram Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0