Pantara

red fin fina Pantara på ridskolan idag, de va så kul!
vi började med att rid in på kvarts linjen, halv och sen rakt ut mot väggen, RAKT UT!!
de som va så himla bra med det var att till och med en häst som Panara som naturligt e lite seg hällre går farmår än att flytta sig åt sidan..
 
sen red vi diagonal mellan A till B, den gick såå sjukt mkt bättre undan vänster skänkel, åt höger lekte hon banan och även om jag inte kan häst språk e jag 130% säker på att hon tänkte; 
 
du snälla lilla människa, jag tänker inte lyda, jag har tänder som jag inte e rädd för att använda, mohaha ;) 
 
men hon e söt, himla söt och hon va fin fin och formen vart jag nöjd med, jag red barbakc och då kan man ju verkligen känna exakt när ryggen börjar jobba och när de går bra...
 
jag vart iaf jättenöjd och e glad över min nya grupp <3
 
Åsa e en sån himla bra lärare speciellt i dressyr måste jag säga, känner att jag kommer lära mig mycket när jag rider för henne 2 ggr istället för 1 !!
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0