Respons, kritik och bloggen

ett ge och ta kritik e väl ngt mgn gör, de finns ju olika sorters kritik, kritik mot dig som person, kritik mot ngt du gjort, kritik mot ngt du har på dig, konstruktiv kritik kan faktiskt vara bra mot allt, allt som inte kan göra ngn illa är bar enligt mig, jag e som en tvätt svamp, älskar beröm, tar åt mig allt som sägs, både på gott och ont.. 
 
" å vad fin din tröja e"
" å va gullig du e"       
 
de e kritik, possitiv kritik
 
" men kan du sluta va så himla taskigt "
" va fult ditt hår är"
 
elak kritik som kan såra, den raderar vi!!
 
sen de sista, konstruktiv kritik..
 
" gör så istället, det blir bättre då "
 
de kan uppfattas SÅ olika och det är dit jag vill komma, alla tar saker och ting vääldigt olika, om vi t.ex tar inlägget jag skrev igår, grät, skratta och var helt tom, visste inte vad ni skulle tycka!!
 
jag tycker de e bland de bättre med att blogga, alla tycker olika, jag gillare..
man kan väl säga att de e utvecklande, jaha Märta 23 tycker att jag e mogen och Melissa 12 tycker jag e en tönt (tog bara random namn och åldrar) i nästa inlägg tycker Helena 11 att jag e tuffast i världen och Maggan 38 tycker att jag är en barnslig fjortis....   
 
jag tycker de e kul, speciellt att mina blogg läsare har olika åldrar, allt från 10 - 50, 40 års ålders skillnad, brutalt tufft!!  
 
de roligaste e att folk med samma ålder inte har samma åsikt, skrattar åt de OFTA..
 
de e de som e de fina med min blogg, alla är välkommna, alla får läsa..
om jag visste precis vilka alla var skulle jag noh skriva på ett annat sätt, men oj vad tänker den om jg skriver såhär? tar den åt sig?
 
nu skriver jag så att alla har en liten chans att fatta, även dom jag aldrig träffat IRL, e lite  jätte coolt, att ni hittat till MIN blogg, att ni väljer att ta ngn minut per dag för att läsa om mitt liv..
..om en helt random 13-årig tjej som bloggar om lite allt möjligt..
respekt till er som respekterar mig..!
 
Kram Vera


Kommentarer
my

omg vilken fin blogg du har! hur länge har du bloggat? :D
http://www.nattstad.se/mykrave

Svar: Tack så jätte mycket, blir så himla glad av såna kommentarer! jag har bloggat sen i Juni i år...
Kram
Vera, Anna och Tekla

2012-12-12 @ 17:49:24
URL: http://www.nattstad.se/mykrave
Petronella

Naw <3 men Vera, tvättsvamp, va fick du de ifrån, jag menar, tvättsvamp e nog inte de man brukar beskriva sig själv som, haha <3 du överraskar mig alltid med nya, lika knasiga, grejer! <3 :)

2012-12-12 @ 19:44:02
URL: http://justblizz.blogg.se
Wilma & Emma

Superfin blogg! Skulle betyda jättemycket om du kikade in på våran blogg och kanske lämnade en kommentar om vad du tycker om den. Kram! :)

Svar: Tack, jag blir lika glad varje gång jag får en sån kommentar..
absolut!! <3 :D
Kram Vera
Vera, Anna och Tekla

2012-12-12 @ 20:29:18
URL: http://Ziro.blogg.se
Wilma & Emma

Sv: Åh tack, kul att höra!:D

2012-12-12 @ 21:00:31
URL: http://Ziro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0