this or that

Godis/chips 

Dressyr/hoppning men måste jag verkligen verkligen välja blir de hoppning...
 
vatten/mjölk 

höst/sommar 
 
vinter/vår
 
Fanta/Cola , den va nästan för lätt, älskar cola - hatar fanta
 
Häst/Ponny den va oxå väldigt lätt!!
 
nellieberntsson.se/dressyrmupparna.se 
 
nicholaihollesen.se/linnolsson.se 
 
Manege/ridbana gillar båda himla mkt faktiskt!!
 
Uteritt/hoppning aa den va svår svår svår!!
 
Medryttare/ridskola båda e en himla bra möjlighet..
 
Chips/popcorn 
 
Sur/ledsen 
 
Citron/Lime
 
mjukisbyxor/jeans
 
Kissie/Kenza
 
Xfactor/Idol/Talang - har faktiskt inte följt ngt av dom..
 
halsband/armband
 
locktäng/plattång
 
Twilight/Harry Potter - inget fan av ngt.. 
 
Sadel/barbacka beror helr på va jag gör...
 
Hackamore/bett iaf på mulle, e de e n häst spm går bättre på hack så rider man ju hellre med de...
 
Schabrak/vojlock - schbrak e himla mkt snyggare om du frågar mig!!
 
Blogga/läsa bloggar
 
Jullov/sommarlov - haha de e ju så himla mkt längre med sommarlov jag = gillare
 
Kingsland/john whitaker - gillar båda...
 
sjunga/dansa - kung på båda jue ( ..! )
 
Hööks/horsemeup
 
Vinter/sommar
 
Cubus/HM - tror jag iaf
 
taget från pussmulen.blogg.se
 
puss o kram Vera


Kommentarer
Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg du har:)

2012-12-29 @ 18:57:55
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se
Olivia

Svar: Tack söta du! Hoppas allt är bra med dig med.
❥ Hugs from O

2012-12-29 @ 19:23:25
URL: http://byoliviaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0