väntar på Elvira..

att hon ska vakna alltså,, kan ta ett tag..
bloggninenn kmr ju inte bli toppen i o med at jag e borta heeela dageen...
 
men efter "tävlingen" ska jag hem och sen till pulia för lilla julafton med världens bästa tjejer!! <3
elvira får fota så får ni bider sen, jag kmr även lägga upp vår outfir, de e lucia hoppning så jag kan ge er en liten öedtråd, röd..
 
hihi, en annan sak som ska bli jättekul är att Ebba o Doris kmr att vara där <3 <3
ebba har ju sin ponny Malle uppstalled på de stället vi ska till, lycka <3
Doris följer med som grooom åt Ebba (motsvarande Elvi) dom har vi inte träffat sen gleben så de blir ju himla najs!!
 
aja ni får önska mig och mulle ett stort lycka till!!
puss o kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0