Dag 6

Min senaste ridläger häst är underbara fina Ninna! <3
både jag och tekla hade henne veckorna efter varandra förra året, lite kul...
Tekla på bilden...
hon är maxad d-ponny, svettfux, 27 år, jättesnäll har bott på nybygget i hela sitt liv och ALDRIG ALDRIG ALDRIG gjort ngn dumt... inte kastat av, inngen har trillat av henne aldrig sparkat eller bitit ngn. fantastisk häst. hon är relativt pigg trots sin ålder (dock hoppade jag henne inte) vi vann dressyr tävlingen med 9 p till goda, ganska bra tyckr jag... (om man får skryta lite) hon står alltså på nybyggets ridläger  i katrineholm, dit ska jag mf i sommar oxå...
// Vera


Kommentarer
leonora

Vad söt hon verkar!!!

2012-06-26 @ 19:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0