Bästa vän?

ett ganska halvbra ämne, tål att diskuteras, men de här e mina tankar, min åsikt, INTE DIN
 
jag kan väl säga att jag egentligen tycker de e ett onödigt ord, hur man än använder de blir de fel på ngt sätt, ngn blir ledsen, men så e det alltid!
 
alla mina vänner e så otroligt olika, därför går de inte att gemföra dom, om du har 200 robotar framför dig som alla ser exakt lika dana ut, klart du kan välja en favorit eller inte? eller?
jag vet inte, men de e som med riktiga kompisar om man tänker lite, antingen väljer du en du gillar lite mer elr så tycker du om alla lika mkt! valet e ditt?
 
en ruskit perfekt vän i mina ögon e den som aldrig sviker, förstår till 200% , finns hela tiden..
synd att de inte finns ngn sån, ingen e perfekt!
det är därför jag anser att man ska ha många vänner, inte bygga hela sitt kontaktnät på ett fåtal personer..
då uppfyller du alla dina bästa punkter med olia personer + att du har så mkt mer kul <3
 
tänkte berätta om ngra personen jag tycker de e coolt att kunna kalla min kompis, en av mina bästa:

Petronella:

vi har gjort så himla mkt knäppt, i hela mitt liv har jag nog faktiskt träffat dig ungefär hälften av dagarna..
en überbra lyssnare som alltid har tid med mig och mina problem, hur stora elr hur små dom än e..
sen kompleterar jag och nella varandra toppen bra, lugn - pigg, ordentlig - slarvig, you name it,
en fet kram till dig, love you <3
Elvira:
 
den person jag kan prata med om allt, som typ vet nästan allt om mig, okej allt typ..
så många roliga minnen på bara ngra år, vi har bara kännt varann i 4 år kankse??
känns som de vore mkt längre, ofta den första jag pratar med om typ allt, mina tankar och mina känslor, ord som ofta annvänds i våra konversationer e; nu va du hård, du förtjäna de ;) kan låta dumt men de e en av sakerna som e bar med en person du känner riktigt bar, du vet precis hur långt du kan gå...
iaf, älskar dig oxå <3
 
 
Paulina: 
 
Paulian e jordens roligaste person, lätt..
ett gott skratt förlänger livet, varje fredag, varje onsdag, skratt skratt skratt skratt...
kan prata med allt, e man ledsen går de lätt över, för inte e man deppig i närheten av Paulocrostini 
Dig älskar jag också  <3
 

Astrid:
 
astrid e en väldigt viktig person i mitt lv, alltid tid att lyssna..
ofta kloka och bra svar på alla mina tusen frågor som ofta e ganska knäppa eller ganska uppenbara, sen finns hon ju där hela tiden, astrid e för mig som en stora syster, en extra mamma ;)
 
Anna:
Anna kan jag inte kalla min bästa vän, anna är mer som en syster..
det innebär inte att hon är bättre, det innäber inte att de e hon som känner mig bäst!
men hon och jag e väldigt lika, och då menar jag väldigt lika..
en läskig sak att vi face timade 3 dagari rad ( de e ganska ovanligt efter som att hennes ***** plugg tar all hennes lediga tid)
 
dag 1: blåa abercrombie koftor, båda 2...
dag 2: randiga tröjor, båda 2...
dag 3: vit tröja med tryck, båda 2..
 
hur de blev så har jag ingen aning om eftersom att vi inte ens visste att vi skulle chatta 3 dagar i rad elr att den andra hade just de, tvillingtanke, kanske? kanske inte?
 
en sak jag brukar tänka på är att allt har en mening, om det inte händer kmr nästa sak inte hända o.s.v..
men vad meningen med att anna ska bo i schweitz är har jag inte fattat, än..
när allt känns jobbigt brukar jag tänkta att et ät ett test, klarar vi att vara så långt ifrån varandra så lång tid, men samtidigt vara lika nära?
 
Ja allt går om man vill...
 
en sak jag vet är att jag sakanr dig obeskrivligt mycket  och jag älskar dig obeskrivligt mycket <3
 
 
JAG ÄLSKAR ER ALLA SÅ ****** MYCKET, FINNS INGA ORD...
 
Michelle, Patricia, Emma, Moa, Alice, Hanna, Hanna, Matilda, Freddy, Evelina, Leo, Mersan, Ronja, Wilma, Hanna, Elin, Eline, Linn, Lousie, Sofia, Julia, Mimmi och många fler!
( de e dom jag hinner skrivea hehe)
 
 
Kram Vera

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
elvira

aww gulle du, men vera de e bara 2,5 år vi har kännt varandra..tiden går inte fullt så snabbt :* <3

2012-11-17 @ 16:10:05
Petronella

naw, va gölligt! <3

2012-11-17 @ 19:21:12
URL: http://justblizz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0