dagens globen besök..

va jättesuper mega roligt!!
 
dett va vad jag fick med mig hem:
* kingsland strumpor - baby rosa
* kingsland strumpor - baby blå
* bruna 2 meters lindor till Mullzooon, han kmr bli så söt..
* höpåse från Horsemup, haha får se om mulle vill ha den..
* en gratis påse med sjuksaker från Kentaur
sen träffa jag bästa älskade underbaraste finaste Ronja <3 <3 som jag inte satt sen vi lämna nybygget, jag skrek och sprang fram till henne och alla hennes kompisar ba; eeeeeehhhhh....
men de va de helt klart värt, hon av faktiskt glad att se mig med!!
 
av själva föreställningen måste jag nog säga att jag gillade islänningarna mest, jag älskar islandshästar <3
typ som stora shettisar, kan man hoppa pay and jump en halv meter, felfritt,  med en islänning måste man ju på nått sätt va ämnad för de, haha ne jag skojja men dom e så otroligt söta!!
nu taggar vi söndag för mer show, mera fina männsikor och mer shooooping <3 <3
Kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0