Life change, memories don´t

allt kan växla så himla fort, ena sekunden vara mitt allt
för att 2 sekunder senare vara de jag hatar mest av allt.
 
tror de har att göra med att jag tycker väldigt mycket, ngn gör ngt jag tänker på de, börjar tänka på va jag skulle gjort/ sagt istället, hur olika vi är....
 
en sak jag brukar tänka på när de gäller mina allra närmsta vänner; systrar bråkar men förblir alltid systrar..
 
de fina med de är att om man är riktigt nära blir oftast vänskapen bara bättre av ett bråk, den ena blir agr, man löser de och den andra blir medvetenom sitt fel, åtgärdar, allt blir bättre <3
 
men om man inte hittar varandra igen då, va händer då?
om man förlorar ngn man brytt sig mkt om?
va *** gör man då?
 
jag har inte den blekaste aning men tror att de handlar om att vissa e de meningen att du ska få behålla, andra ska bara lära dig ngt kort för att sedan vandra vidare, ibland känns de som att allt har en mening, jag tror att de e så..
 
jag vet inte meningen med allt, de gör ingen
men de jag vet, det är att allt kommer att orda sig, tillslut göt det de, det gör de alltid!
 
Kram Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0