min älskade älskade plutti <3

bilder från betet <3 <3
 
i transporten på väg dit:
okeeej jag erkänner, kankse inte den charmigatse bilden på han men han e så himla sjukt söt så de gör inget!!
finaste i mitten <3 <3
hur kan man va så här söt??
Ooo, de finns folk som tycker att en sköthäst bara e en häst som man tar hand om för att få gå i special grupp, FEEL!! jag älskar Aron.. <3
bilderna e suddiga och fula, men ändå helt fantastiska, aron e finast i världen, min absoluta favorithäst <3
jag älskar aron, visst jag kankse inte står och sköter i förtiofem timmar varje dag, men jag tycker verkligen om ha, tror de e de som e skillnaden.. <3 <3
aron äter sen, minns superväl när jag tog de fotot..
arons fina julpynt som windy åt upp :P
min fina fina bebi <3 mitt allt..
älskling <3
Kram Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0