Danton <3

red danton idag, gick bra fortsatte bättre sen slutade vi bäst!! <3
vi jobbade med öppna och öppna ur volt, först var han lite vinglig och ostabil men sen efter typ en kvart började han fatta lite smått och då gick de toppen!! haha Toppen på Danton, paulina och vera humor.. :)
galoppen va kaaaaoooozz men stundtals blev det bra, de va ju första gången jag red honom så jag hade ju iga jätte förväntningar men man kan ju lätt säga att det gick bättre en vad jag trodde, nöjd!
men nöjdast av alla e Elvira, jag sa nämnligen att Danton var bättre en vad jag trodde <3
två fina <3
det enda som va riktigt dåligt var att jag sa Aron till Danton 2 ggr, visst dom är väääldigt lika i färgen men inte alls annars, PINSAMT!!  
/ Vera
 


Kommentarer
éfi‹ı®

‘ü æ® √¸ ‘ø√∂©

2012-10-20 @ 18:32:35
URL: http://elvirasander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0