jag har matteprov imorgon..

så egentligen borde jag plugga, men...
detta eviga men jag orkar inte!
men jag ska, de ska jag... någonting, kanske inte nu, fast jag borde, för sen kommer jag att vara trött och om jag e trött kmr jag att bli sjuk ocg få göra provet på fredag lååångt efter att vi egentligen slutat.. och de orkar jag inte.. så jag borde plugga nu, jag ska plugga nu, jag vill plugga nu, eller inte! jo jag ska.. men så klingar telefonen, nedra telefon, jag som skulle plugga. aja ska bara svara på smet. sen plugga. fixat. plugga nu, försöka plugga nu, ser bilden på aron, halv råg va han e söt, undra va han gör just nu??! min älskling <3<3 hoppas han e hel och mår toppen :) men juste plugga va de, inte tänka på Aron..!

lite hur de brukar gå till när jag ska plugga..
/ Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0