Lg igår <3

ååå ibland e han så himla perfekt så jag inte vet vad jag ska göra!!
 
övningen var:
2 hinder på medelinjen, ett typ 10 meter från A och ett typ 20 från C
sen hinder vid E och B som hoppades på volt, sen va de hinder på diagonalerna typ 20 meter från P/ V
va jätteroligt, han va sådär härligt taggad  men de gick ändå stanna/ byta galopp/ svänga = vääldigt bra! <3
efter första sprången blev det ngra små glädjeskutt som nog kmr hålla i sig så länge det är kallt men det får man väl stå ut med antar jag, de e ju bara gulligt <3
bild från i våras på gummiflis :)
nu vill jag inte byta en sekund längre, de va en av dom bästa gångerna jag suttit på han (klart den bästa fredags gången iaf) lilla prickiga <3
bild från en tävling för lääääääääänge sen...
Karm Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0