Mulle <3 <3

Red lille fluffe idag (som alla måndagar) och eftersom han varit skadad va tanken att vi skulle ta de lite lugnt men de tyckte inte Mulle, vi skulle skritta och möta Mersan som kom senare pga att hon har prao veckor och slutar senare en vanligt..
På med alla reflexer jag äger + Idas regnbyxor och jacka då min jacka redan var genom blöt :P
Men varför skritta när man kan takta/ småtrava?? han har ju ine gått ordentligt på några dagar och då blir ahn alltid så himla gullig, pigg och samarbetsvillig (ibland lite föör mkt) så jag försökte med de mesta för att få han liiite lugnare, så de sluta med att jag typ kom på 27 nya verser av `vad du e söt min kära lilla ponny´
 
men gud jag får de att låta som att han va en gangster och bara hypra..
de va han inte, lite överpigg och glad bara <3
Ååå vad jag älskar dig, du är perfekt!
/ Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0