P & J på vågsjölund

jag var och hoppade Pay and jump på vågsjölund.. 
tanken var att jag skulle hoppat på Mulle, men lilla stackars snuttis mullis hade ett stooort sår och kunde inte tävla så Ida sa att om jag ville kunde jag få testa på Vindur <3 han hade aldrig varit i ett ridhus och aldrig hoppat en hel bana, men jag gillar ju lite halvomöjliga projekt så varför inte!?
30 centimeter:
RIDHUS??
fånigt men okej tyckte hästen som va i ett ridhus för första gången, gullig och cool häst..
gick ganska bra, felfri va jag iaf..
lite skum hoppteknik elr om man ens kan kalla de hopp, tror inte de va!?
50 centimeter:
Här blev de lite hopp iaf <3
vi kom väldigt snett efter 2:an så vi kom helt snett på 3:an och rev den :(
men resten gick bra och han tyckte de va kul, och de e ju alltid de viktigaste!!
Elvira va snäll och följde med som hästskötare, tack för de!! :)
de va en rolig sak som kommer att hända fler gånger förhoppningsvis!
/ Vera

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0