saker ni inte visste

* jag som typ alltid varit världens mest morgon pigga människa har plötsligt börjat sova jäättelänge och vill inte alls vakna..
 
* Jag har skött många hästar, Mulle, Frosty, Pantara och nu världens sötaste lilla bebis som jag aldrig tänker byta ifrån <3
 
* jag skulle gästbloggat på photobelle.blogg.se i sommras med Paulina och Elvira men jag gjorde de inte en enda gång, duktig elr!?
 
* förrut hade jag typ alltid mitt hår uppsatt i en låg tofs, hade typ bara utsläppt 5 ggr typ under hela mellan stadiet..
 
* för er som inte fattat de en så e jag medryttare på Mulle där han står nu (mossen) <3
 
* jag ska sluta tävla dresyr :/
 
* jag har SJUUUUUUKt mycket borstar..
 
* jag fick A på en del av mitt franska prov igår *stolt*
 
* jag har börjat tycka matte och gmpa e super kul, förrut va de mina hatämnen typ..
 
* jag har sett en blåval (irl) när jag va på Island, de va cooolt!
 
btw, en blåvals tunga e lika stor som en elefant och hjärtat som en bil..
 
/ Vera


Kommentarer
elvira

Efter som jag är bäst så visste jag allt utom blåvalssaken om dig!<3

2012-10-18 @ 09:01:07
URL: http://elvirasander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0