tidsinställt...

Vad heter du? Vera
Ögonfärg? blå 
Spelar du något instrument? nope
Dina första tankar när du vaknar? hoppas att den här dagen blir bättre än igår..
Vart befinner du dig just nu? sängen

Vem vet mest om dig? min familj och ngn kompis..

Vad vill du ha just nu? mer tid, och en bättre liv :P
Rädd för? jag vet inte riktigt, att ngt ska hända dom jag jag tycker om..
McDonalds eller Burgerking? donkeen
Din hårfärg? ja du.. bra fråga blanding av brun och blond..
Vad ska du göra idag? stallet (djursholm) 
Vad ska du göra i morgon? rida, va på Mossen <3
Vad sover du i? min pjamas..

Vad gör dig glad? ärliga snälla personer & stallet
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer men typ hej de e Vera elr HALLOOO!!
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov..
Vad var det senaste någon sa till dig? inte den blekaste aning, godnatt typ!?
Hur många kuddar sover du med? fem totalt..
Saknar du någon just nu? Jaa! :'(

Vad gör du på fredagskvällar? fredag kväll i stallet, op op op op opa gangnam style ;) 

Vilket var det senaste landet du besökte förutom sverige? Schweiz

/ Vera



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0