Vera

nu ska vi köra ett riktigt inlögg på minst 10 rader, ett imlägg om mig <3
vem jag e, vad jag gör och hur jag gör de...
 
HUR JAG ÄTER:
jag äter konstigt, ibland suuupermkt och iblan nästan inget alls, kan va super hungrig för att sedan 5 minuter senare bli proppmätt utan att ha gjort ngt alls...
e ganska kräsen mad va jag äter och saker och ting kan variera, tex fisk e gott en dag för att sedan bli de äckligaste i europa.. :P
men de e så jag är och så har de alltid varit, kan trycka i mig hur mkt som helst och ändå vara jättehungrig efter!
 
konstigt? ja Normalt? ne 
 
VAD JAG GÖR:
mitt knep för att ständigt va pigg och redo att göra saker e att sova mkt, jag sover minst 9 timmar varje natt.
Jag gör nästan alltid ngt och e sällan ledig så jag kan bara at de lugnt! och vet ni: JAG ÄLSKAR DET!
jag hatar att bara sitta stilla och göra ingenting... men de har sitt pris ofta när jag kmr till en helt lugn plats eller när jag verkligen kopplar av blir jag sjuk, då hinner bacillerna ikapp mig..! :P men de brukar gå över på ngra dagar. En annan sak som jag gör som e dålig är att jag tar på mig alldeles för mkt, utan att ha en chans att hina vilket resulterar i att en sak som  kankse va viktig för mig kankse inte hinns med! men de brukar lösa sig! :)
 
VEM JAG ÄR:
jag e mig själv, hela tiden, tror de e viktigt att kunna vara de vara med personer som tycker om dig för den du e. Inte för att du har 4 hundar och 7 hästar eller jättedyra märkes kläder!!
 
HUR JAG ÄR:
JAg är ganska mycket Vera, eller helt enkelt VERA!! 
gör något hela tiden, pratar nästan alltid..
tyckar att ingenting är omöjligt, allt gåt på någotsätt och om man inte tror på de, värför då ens försöka?? jag menar om du ska hoppa 1 meter med Pantara, du tror inte en sekund på att de går, varför ens försöka? de kommer ju ändå inte gå..?? eller?? om du istället tänker, de kommer gå, hon är en häst hon e byggd för att hoppa! då ökarju iaf chansen att du klara de.. <3 
sen e jag fullkomligt beroende av mina kompisar, inget utan dom ni vet vilka ni är!!
/ Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0