2 augusti

idag åkte jag till stallet och väl framme kmr jag på att jag glömt både badkläder och lunch, men KAKOR har jag med SÅKLART!! tjockis jag e ;) aja vi åkte till betet och hämta lite hästar, i sista laset åkte skrutti söt finaste gulle Aron jag lasta i lasta ut, svampa lille stackaren som blev alldeles jättesvettig!! sen red jag lille Frsty som kändes, ja för liten :´( första gången jag värkligen får känna den känslan, jag är för lång alla säger ju att jag inte ser för lång ut, men jag tror att de handlar om att känna själv jag menar jag blir ju inte mindre för att ngn säger ngt snällt, börjar nästan gråta nu när jag skriver, kan låta överdrivet jag vet, han e ju liksom bara en ponny, ne de e han inte inte för mig...





sen gick jag och michelle till ösbysjön och bada :) lite possitiv iaf... // vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0