Joe <3<3

idag va jag först i skolan och sen cyklade jag til STALLET <3<3<3
där jag gjorde jag typ inget men jag skrev upp mig till hopgrupp :D och en hopptävling 
sen precis innan jag skulle hem kom jag på att jag borde rida igen, så jag sa de till ridlärare M så fick jag rida Joe <3<3 va de gäller joe e den en av mina favvo hästar!! han e gullig och en sån häst där man ser resultat, gör jag rätt går han på tygeln, gör jag fel blir de bara kaos och nosen far all världens väg!! 
joe e den gråa...
 
vi övade på skänkelvikning, lite galoppombyte...
skänkelviken gick super och han e såååååå fin när han börjar ge efter och gå på tygeln <3<3 bytena (vi testa vara en gång... gick ganska bra, han bytte iaf) :9 
 
imorgon ska jag till stallet, tid vet jag nt... men rida 13-14 hoppas jag får joii!!
ska även fixa inför tävlngen på söndag ska ha Lula <3<3 och om de inte går bra e de meningen att jag inte ska tävla dressyr :) då kör vi hoppning för hela slanten :D:D de va typ allt!! // Vera 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0