Gästblogg av Jessica

Heeej jesica här!! Har vart hos vera och hälsat på, va länge sen jag va här i danderyd så de e alltid lika kul! Jsg och vera i fyra år fötsta gången jag träffa henne va på ridläger och vi har ba fortsätt hålla kontakten och så! Längtar så efter att åka på träningsläger/ridläger med henne en hel vecka i sommar! Vi åkte dit vi ska i år förra året de va sjukt bra och lärorikt! Hade ett urgullit russ som hette goliat. I början va han väldigt jobbig och inget funka men i slutet när jag hade flyttat ner tygeln satt på en achenrem ch sporrar blev han jättefin, gud va jag saknar den ponnyn. Men nu rider jag en liten b-ponny som jag dör för han heter pegasus och hanär bäst! Han e iaf 119 cm och är 14 år han är grym på att hoppa och har gått lätt a i dressyr (vilket inte märks) har hoppar honom nu i 3 år tror jag och han e verkligen min bästa kompis. Rider ibland en lite halvgalen c-ponny som heter bente som vi håller på att lära honom att intr springa in i galloppen och hoppa med rätt avstånd osv. Aja nu ska jag va social med vera, vi hörs! //jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0