IKEA !!

woop woop, vi köpte
* en till garderob till mig
* en del inredning till den, gu va töntigt de lät  >.-  , coool smily jag just uppfann -.<
  tuff jag e, sry för spårat inlägg, hahahhahhah
 
* spegel
* en massa julpynt till AAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOON!! <3 <3
* galgar, bara vanliga vita i trä typ..
* lite random grejjer
* och eftersom att evelina sa att Ikeas chips va godast i världen va jag tvungen att köpa sånna med, åå va jag                
  saknar henne.. :'( <3
 
 
åå nu kom jag på hur mkt jag saknar Anna, och alla andra från nybygget, och julia som jag inte har tfäffat på en halv evighet.. ååå...
Kram Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0