eliit <3<3

i helgen e de ju elitdressyr och jag ska vaar funkis 9-21 hela helgen, de säger väl sig självt att uppdateringen inte kmr bli best.. :/
men ikväll sover jag hos Elvira med astrid och Patricia, sen jobbar ja hela lördagen, sen sover jag hos Paulina mend michelle, Emma, hanna m.f <3 så de blir en najs helg!! 
 
men idag e de först skola till 11.45, sen drar jag och elvira till mörby elvira ska köpa godis till henne och paluina, dom ska vara vid bommen :P och jag springer in på espresso house och köper en frappion <3<3 efter de direkt itll stallet, leda och sen ELIT!! <3<3 typ en av dom roligaste helgerna på hela året!! :D
gammal blid, kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0