10 saker ni inte visste...

1. jag är så himla glad att de finns så måna fina vuxna som hjälper mig med allt ♥
 
2. jag ska byta häst i hoppgruppen ♥
 
3. jag hatar när folk säger att dom e tjocka o.s.v , jag vet vart de kan leda!  ♥
 
4. läskigt nog stämmer typ alla såna där horoskåp grejjer på mig ♥
 
5. jag tycker de om att rida med sporrar i dressyr, beror såklart på vilken häst men man kan göra hjäperna såå mkt mindre (jag har bebi sporrar) ♥
 
6. jag har 9 kusiner ♥
 
7. jag har svårt att verkligen berätta allt för personer, Elvira och Anna e 2 som vet allt om mig ♥
 
8. jag har ingen favorit färg, jag gillar allt som är glitter ♥
 
9. jag älskar sånna här natur borstar, tycker dom e bäst, typ borstiq ♥
 
10. jag tycker alla som läser det här borde skänka 10 kronor till cancer fonden ♥
 


Kommentarer
Anonym

10:an avklarad kloka du!

2013-01-05 @ 12:23:58
Jane <33

Haha, glitter! :D

2013-01-05 @ 22:53:21
URL: http://ccanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0