2013 vårtermin

Det här vill jag göra:
 
* bli placerad i en hopptävling på ridskolan..
* få över 65 p i stlhoppning
* utvecklas ännu mer
* hoppa på maj-tävlingen
* hoppe mer på Mulle, få de att stämma mer och kankse hoppa lite högre??
* träna för ngn ny tränare med Mullis inte bara Ida, Ida e grym men jag vill gärna höra vad ngn anan tycker om <3
 
Det här tänker jag göra:
 
* hoppa fler pay and umper på Mulle
* utvecklas med Mulle, hoppa högre, bättre och bli mer samspelta..
 
jag tänker ju försöka göra allt men de e det som stå där nere jag verkligen vet kmr gå att genomföra, elr azzå jag kan ju inte garantera att de kommer gå bättre för mig o Mulle men jag tänker jobba hårt för att de ska bli så!! :D
 
från igår, foto: Ida
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0