# 26 December

idag jag red jag ut med Celine och min faster Maria, Ida va sjuk så hon kunde inte :(
ne men Celina har börjat rida Vindur så då visa jag henne lite och Ida undra om Maria kunde rida Mökkvi vilken hon gärna gjorde (hon har ju ridit mkt islands häst innan) så de va mysigt och kul!
 
Mullix va lite stark men mest bara glad..
 
en sak som va himla synd va att de hade ramlat en massa höga träd så man fick krångla sig runt dom vilket ledde till en lite stressad mulle, de va läskigt att va inne i en gran typ.....
 
men de va kul iaf, galoppare e grymisch!!
 
de ska bli himla interesant imorogn när jag ska rida med Amalia, då skak jag ju möta henne och för att komma dit måste vi gå över ett ställe där snön har smät och de e kankse 1 dm smält vatten som e typ svart..
 
-hima läskigt tycker mulle märklig
 
ne men de ska bli kul och se hur han reagerar, idag gick han efter mkt om och men över...
 
men de känns som att vi efter varje "bråk" kommer varandra närmare, jag får en lite bättre uppfatting om hur han funkar oh reagerar i olika situationer och han börjar fatta att jag inte ger mig, mohaha
 
ne men de e faktiskt nyttigt att allt inte går perfekt hela tiden, de msåte ni väl oxå tycka?!
 
Maria var ju tänkt som fotograf men de va ju lite svårt att rida och ta fina systemkamera bilder samtidigt så de blev inga bilder :(
 
men resten av veckan ska jag göra mitt bäst för att hitta en oridande fotograf, hihi
 
Ha de bäst, Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0