5 December

dagens sak som jag hissar e; människor som inspirierar mig!!
 
de kan va exakt vem som helst, grannen, min skåp granne, nybörjaren som ridit i en termin, sveriges bästa ridskole ryttare m.f
 
de kan va exakt alla, jag ser upp till många, va dom gör, hur dom gör...
med vad undrar ni säker då; ALLT, skolan, hemma, stallet, jag e en såndär människa som alltid vill bli bättre, ja vill va bäst överallt, jag vill inte stå där och vara den som inte kan, just därför tror jag att alla kan lära mig, nej jg tror inte jag vet...
 
va inte rädd att fråga, de e aldrig dumt, de e ett bra tecken, de visar att du vill läa dig!!
 
så ta hjälp, hjälp, fråga, svara o.s.v
 
hoppas ni fattar lite vad jag menar, Kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0