godmorgon <3

hoppas ni får en mega bra dag, jag ska göra va som går av min...
ge inte upp för att ni får en dålig start, morgon. Din kväll kan bli grym elr så kommer ngng fram till dig och bara göt ngt litet som gör så stor dkillnad, en person kan göra ens dag...
 
visst vore de härligt att kunna göra ngn glad??
de tycker iaf jag e härligt, så va inte rädd, säg till din klasskompis att hon har fin tröja, människan i paralllel klassen som har en sååå snygg frisyr, men herregud jag vet ju inte ens vad hon heter tänker kankse ni...
 
JUST DÄRFÖR DÅ KANKSE DU FÅR EN NY KOMPIS??
 
och de e väl inte helt fel, de tycker iaf inte jag....
 
Kram Kram Vera


Kommentarer
Petronella

hoppas att du oxå får en fin morgon, du ska veta att jag älskar dig och kommer alltid göra...

Svar: detsamma 1000000000 gånger <3 <3 <3 <3 <3
Vera, Anna och Tekla

2012-12-07 @ 08:53:47
URL: http://justblizz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0