inget går bra just nu..

för er som inte vill läsa ännu ett depp- inlägg, sluta läs nu!!
 
jag mår verkligen inte bra just nu..
e allmänt ledsen, hängig orkar liksom inte med ngt utom Mulle...
 
Mulle o mina underbara kompisar e verkligen mina ljus punkter!!
utan er vet jag inte vad jag skulle göra..
 
jag vet varför de e såhär men jag kan inte göra ngt åt de, HATA!!
 
de e enda jga kan göra är att hoppas, tro, kämpa..
 
och lite enkalre saker som att sova mkt äta bra m.m
 
men där kom ju problemen..
 
1. jag mår illa så fort jag äter...
2. jag är ALDRIG hungrig och vill verkligen inte äta
3. Jag kan verkligen inte sova, ligger OFTA vaken och bara tänker, inga trevliga tankar dock...
4. oavsett hur mkt elr lite jag sover e jag ALLTID trött
 
jag får helt enkelt bara försöka härda ut och hoppas att allt löser sig, de måste de göra!!
 
/ Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0