mellandags Mulle...

här e mulles o mitt mellandags schema:
 
Onsdag, 26: e 
 
ev rida ut med Ida, annars rider jag i paddoken elr dressyr på ängen...
 
Torsdag 27: e
 
rida är med Amalia som jag inte träffat på 2 år, hihi
men bara för att jag e såå social så tog jag helt enkelt kontakt med henne o fråga om vi inte kunde ses och gissa vad, mulle och hennes medryttar häst Tullan står på grannstallen..
så de blir tokmysigt!!
 
Fredag 28: e
 
tror att de blir hoppning i ridhuset på vågsjö, elr de e iaf vad jag vill att de ska bli!!
men de borde funka, isf blir de med Leo!! 
 
Lördag 29: e
 
Då blir de nog uteritt med Leo med andra ord en massa galopp och andra knasigheter..
 
Söndag 30: e
 
då kmr 2 av mina ridäger kompisar och rider med mig, eftersom att Ida är världens snällste lånar hon ut hästar!!
de blir också jätte jätte mysigt och kul!
 
Måndag 31: e
 
då hänger nog Tekla med så de blir de dressyr på ängen och hon får rida runt lite och göra vad hon vill typ..
elr jag vet inte, hon får bestämma...
 
....snäll jag e
 
ne men som ni ser blir de en rätt så chill vecka, men rolig!!
har jag jullov kan ju lika gärna han oxå få de..
 
men en sak e jag säker på, det är att de kommer bli en rysligt mysig vecka, iaf på mulle fronten

Puss o kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0