rosa jätte teletubbie

sitter i min one piece, jag ser ut som en teletubbie ;)
haha stavas de ens så?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
min ridtur med Amalia gick iaf bra, vi red väl inte så jätte mkt om man säger så, de va så himla mkt nedfallna träd så de gick inte att komma fram :(
 
vi red ner till mullis sommarhage som e platt på ngra ställen så red vi där!
de gick bar men Tullan bocka en del..
på väg till hagen slängde hon av Amalia oxå, bus ponny!!
ne men de va jätte jätte kul att träffa Amalia igen, verkligen :D 
 
vi bestämmde att vi ska rida tillsammns igen så det blir toppen!!
 
vi red dressyr och galoppa en del, M va rätt tjurig men modig och skygga inte för så mkt!!
 
när jag säger tjurig menar jag typ tung och lite seg men at han ibland får "ryck" aa jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva de men han och jag vill liksom inte samma sak om man säger så....
 
men de va verkligen jätte jätte kul att träffa Amalia igen          
så de uppvägen en halv sur mull
han gillade iaf Tullan
 
Kram Vera
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0