tänkt på en sak..

klicka runt på lite olika bloggar och vet ni vad jag kom på!?
 
DET HÄR ÄR 2012 SISTA FREDAG!!
 
jättekonstigt tycker jag, det känns som det var igår jag stog på WIlmas altan och grät (nyårsafton 2011/ 2012)
jag minns de precis...
de va typ igår!!
 
ne men 2013 ska inledas bättre, med andra ord inte en gråtande Vera...
vet faktiskt inte va jag ska göra på nyårsafton men jag hoppas få spendera den med fina människor,
planen va med Jacob och hans familj men jag tror att de bara e att glömma nu!?
 
jag hoppas iaf att de blir ngt kul!!
ja ska baar komma på ngra riktigt bra nyårs löften
 
(som passar våra förutsättningar och vår ambitions nivå/ vera o anna citat)
 
haha ne men jag ar klarat ett av mina, ioförsig de enda jag typ kmr ihåg att jag hade men men...
 
jag vill iaf att 2013 blir ett bar år och att allting får ett slut, helst ett bra även om det är om omöjligt!!
 
Puss o kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0