Oss

Hej nu när vi precis har börjat blogga tänkte vi berätta lite kort om oss själva, here you have!!

Vera heter jag och är alltså stora syster till lilla T, jag har ridit i 6 år, 5 år på djursholm och 1 (mitt första på överby) jag skötte mulle precis när jag började sköta ( dock inte längre ) men hoppade han mkt innan han fick lite problem med sina framknän...
Jag sköter en privat häst som heter Ante och ridskole ponnyn Aron, men jag har grymma Mulle-planer på G!!


Jag är Tekla och Veras 2 år yngre lilla syster, jag sköter mulle där han står nu men kmr inte att fortsätta med de nu när han flyttar :´( men jag kommer att hälsa på honom så ofta jag kan.
jag har ridit i 4 år och skött mullisen i 2 ♥♥♥.
Bild kmr
// TV


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0