svar på frågestunden..

favvo häst? (om du bara får välja en): Aron - the one & the only, men typ Aron elr Mulle, finns många fina <3
favvo färg? jag älskar glitter men de kanks einte räknas som en färg, isf rosa tror jag..
favvo mat? pizza, canelloni elr lasange
favvo affär? hööks, hollister och A&F
favvo märke? A&F
Bästa minne? svårt men om jag måste blir det nog NYBYGGET 2012 <3
Är du nöjd med din klass? jaa absolut, alla e as sköna och schysta :D
Längtar du efter någonting isåfall vad? Egen häst o en Anna i Sverige borde ju inte helt fel, jag e nöjd nu med
Bloggar du läser? många ponnysanning.se och elvirasander.blogg.se e ngra iaf
Drömhäst? en lagom stor d-ponny hoppar fint men lugn och trygg, lite som samson men ändå långt ifrån!
 
va e de so e så bra med nybygget? absolut allt!!
vem villl du ha nästa år om du ska dit? jag vill ha Macken elr Arnie, klart jag ska tbx ;)
är du kär i ngn just nu? nope! är inte mer än kompis med ngn just nu.. 
vem e din bästis?? Elvira, Anna m.f har många sjukt undrbara kompisar <3 
bästa låt?? just nu, Good time - Carly Rae Jepsen men om du frågar mig imorgon så får du ett annat svar
 
Vem av dina vänner har bäst humor?? Paulina tror jag <3
Om jag säger två störda stöd, vad tänker du på då? min sjukt underbara frendis Paulina <3 <3
Godis eller glass? glass tror jag..
LG eller Lulu? den va svår, tycker om båda himla mkt men  om jag måste välja; LG
LG eller Mulle? ännu svårare.. Mulle just nu tror jag <3 men LG e bäst han med, dom e VÄÄÄLDIGT olika
"99:e humor"eller Michelle humor? 99:e humor for life <3 ;)
/ Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0