Taikon & Windy <3<3

idag har jag varit i STALLET <3<3<3<3 hästarna ska ju hem nu så först hämta vi 15 hästar från beter, och sen red jag Windy ett varv i skritt runt ösby sjön och de va helt sjukt va hob va taggad, jag skulle vilja rida henne där om 2 mån och se skillnaden, hon småtrava hela vägen... Michelle red lady och Emelie Corrado som lekte att han va en studsboll och hoppa omkring (på växlnde ben, ibland bakbenen...) sen fixa vi lite men sen cykla vi till östberga och tog varssin pizza. sen cykla vi tbk till stallet för att jag egentligen skulle hämta min jacka mem de va många hästar kvar så vi red en gång till, jag på 180 hästan Taikon!!! DE va jättekul, han måste va världens snällaste häst... Emelie red Sois och Michelle hampe <3 kmr bli lite dålig uppdatering men minsta 2 inlägg per dag kan jag lova!! // VERA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0