Loweborders Aron

Tänkte berätta om världens sötaste D-ponny,  LOWEBORDERS ARON f. 2006
aron är en dponny på 145 cm i mankhöjd, 6 år. han är brun med bruten bläs/ stjärn, blå ögon (jättecoooooola)
jag har skött Arisen i bra precis 1 år nu ( ska göra ett inlägg om alla mina sköthästar sen oxå) 
Tänkte berätta min `Aron historia´
Förra året när vi skulle hämta in ponnyerna från betet så skull evi ta dom lite svåra först för då skulle de gå snabbt sen, vem orkar bråka med en envis lulu klockan 10 på kvällen?!?
jag skulle ta Aron som till min stora förvåning kom travande mot mig, Madde sa då att han va ju ingen svår så jag skulle ta ngn annan, men nej aron gick 50 cm bakom mig och ville inte gå ngn annan stans, så ingen annan häst kom ju i närheten för då blev ju inte Aron så glad.. då hade vi 5 normala ponnyer som lunkade på i vanlig takt mot hästbussen där dom skulle åka och en studsande glad Aron som undrade vad han skulle ngn stans <3
Aron skulle åka trailer. Madde (ridläraren) försökte lasta han 3/4 ggr utan resultat så hon sa, Vera prova du han verkar ju gilla dig.., så jag prova och gissa vad som hände?? söta skruttponnyn klev på direkt... Vet inte värför men de va gulligt... :) sen på skötarmötet i augusti så slutade hans skötare och jag som då skötte pantara och inte va helt över förtjust i henne tog därför chansen ovh bytte, de e nog de bästa byte jag gjort i mitt liv <3 Aron e Bäst!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
// Vera
 
 


Kommentarer
leonora

vad gulligt!!<3<3

2012-06-25 @ 23:49:20
leonora

Vad gulligt!!!!!!<3<3<3

2012-06-25 @ 23:50:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0