10 sanningar om mig ;)

* jag har en nästan stora-syster (som känns som hon e de typ)
 
* jag har tappat bort min biljett t. globen horse show, men de löser sig :P
 
* jag tykcer att de e finaste när man e narutlig och e inte mkt för suuuper mkt smink, lite räcker..
 
* jag hatar sånna där pälsbolls mössor, tycker de e hemska och fel att ha en sån när man vet va dom e gjorda av och på vilket sätt dom e gjorde
 
* jag önskar att jag va längre och lite större
 
* när jag blir lagom stor/ gammal vill jag vara med i u:sek
 
* jag tycker att ponnyklubbs barnen e dom gulligasta barnen i stallet ;)
 
* jag vet inte vem jag ska tävla när ja inte får tävla b-ponny längre, har panik för de just nu typ..
 
* jag e världens tävlings människa även om de inte syns jätte mycket hela tiden
 
* jag e grym på banka bäver.. 
 
/ Vera


Kommentarer
Astrid

Hahahah du kan då några centimeter längd av mig om du vill, skulle inte ha något emot det <3

Svar: haha tjohej Astrid! vi kör....
Vera, Anna och Tekla

2012-11-21 @ 21:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0