glad och nyttig :)

e hemma nu, vet nu va jag va duktig??
eftersom att jag var på superbar humör idag så jag hoppa av bussen en station för tidigt och gick sista biten och gisses va skönt de var!! sen när jag kom hem gjorde jag en suer god hallon och kokos smoothie som jag sitter med i handen nu, mys faktor = hög..
 
eftersom att de e inte e ngn skola imorogn e de ingen stress med ngt nu, en sån där mys kväll jag evrkligen behövde!!
 
sen om en stund ska jag och min älskade mamma och handla grejer då jag har bestämt mig för att gör egen müsli, inte bara glad, nyttig oxå ;)
men eftersom att min mamma älskar att träna blev hon rätt okej glad när jag sa att jag gått och vill göra egen musli som inte innehåller en massa knasgrejer!!
 
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0