kvällen och morgon dagen <3

red lg, lite små missar men jag dör vad ponnyn e fin, första galoppen tog de typ flera varv innan han lugna sig och ett innan han sluta bocka :P
men han va jättefin, älskar när han blir sådäar ¨lätt i munnen¨ man sitter på typ lösa tyglar och allt gåt bara så bra!! okej, tror de bara e paulia som fattar vad jag menar men försök förstå och om ni ändå inte fattar gör de inget, vissa språng var to die for känsla så de lever jag på länge <3 <3'
imorgon e planen att åka till stallet tidiiigt, redan vid halv 9, då de e dags för en ny foto shoot med Aron <3 älskling.. så värt att betala lite coh få dom urfina bilderna tagna och redigerade av bäst bästa mersan <3 ;)
sen e de bara att fixa det sista inför ponnyklubben och sen e de ponnyklubb tills halv ett, ridning och sen sköta och sen e  de funkis möte inför söndag.. :P lite stressigt men mellan 2 och 3 får bli min heligalugna tid.. ;)
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0