lite frågor..

till alla nya läsare som inte har så bar koll på mig.. :)
 
Sommar eller Vinter: sommar!!  
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukisar och en skön tröja..
Favoritfilm: kan inte komma på ngn just nu..
Favoritfärg: GLITTER!! fat de kanske inte e ngn färg, isf silver glitter >.<
Favoritbok: allt för min syster :')
Favoritgodis
jag älskar allt godis men laktist tror jag..
Maträtt: pizza elr amerikanska pannkakor om man gör dom med bästa tjejerna <3
Nagellack: jaaduu... lite classic men använder mest depend i jordens alla färger..
Affär: A&F, hööks, tycker inte de e så viktigt med märkes saker i stallet, inte i övrigt heller men gillar de ändå :P
Favoritland: Sverige ;)
Vad stör du dig mest på: människor...!
 
Antal syskon: Teklis (1)
Är du kär? nix
Är du sportig? haha jaa de antar jag..
Är du trött? njaa inte precis, de e ofta värre..
Är du shoppingsugen?  ALLTID!
Vad använder du för smink? använder inte så mkt men läppglans ibland..
Hur många timmar sov du inatt? 10 <3 <3
Vilken film såg du senast? jag har ingen koll, började kolla på madagaskar igår m. T men den såg vi aldrig klart..
Vilken internetsida besöker du mest? Fb och bloggen :)
Vad gjorde du i går? va på ridskolan :)
Vad har du gjort idag? haha vaknat och ätit frukost typ..
Vad ska du göra idag? till ridskolan, hehe..
Vilket land besökte du senast? Spanien med Elvira <3 :)
Vad såg du senast på tv? så mkt bättre eftersom att de e min övriga familjs farovit progra :P
Vad har du för mobil? Xperia, men vi ska köpa en iphone snaaaart, haha
Senaste köp? träns <3 <3
Vad har du på dig nu? jeans och en långarmad randig tröja :)
Favoritartist/band: vet inte, jag gillar mer enskilda låtar från oliak band..
Vad drack du senast? fläder saft
Vad åt du senast? frukost :P med andra ord; pizza och youghurt..
 
Kram Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0