Mullix igår!

han va såå gull och fin, bocka inget alls.. <3
när de går sådär bra börjar man tänka lite på vad man gjort
* jag värmde upp ganska länge..
* jag red med lindor fram
* jag red super mkt tempo växlingar och övergångar..
* underlaget va mjukare än vanligt..
* de har blivit kallare
 
vilken av dom här anledningarna gjorde att de gick bra, de ni, de vet nog bara mulle?? 
min gissning e att jag linda benen och att han fick skritta lääänge..
jag öva på mkt övergångar, galopp längs långsidan, att han faktiskt kan gå längs staketet, de gick bra och han blev fin <<33 gulle ponny
 
sen att e va så himla kallt att jag typ inte en skunde röra mina fingrar efter e en annan historia.. ;)
kulle vilja ha sånna här, lite smidigare än ¨vanliga¨ vinter ridhandskar!
/ Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0