Oh no!

-5 imorse vilket innäber e Lilli dom e GLAAAD, lite för glad :P
sist bocka han ju en del och jag räknar med att han e ännu iggare idag, men han v ju sååå söt förra gången, de gör ju faktiskt inget att han bokkar så länga jag inte trillar av och de e ju just de, ponnyskrället <3 <3 har ju ingen hals så kör han igång duktigt så flyyger jag av, 3/ 4 språng går bra men sen..
                                              
                                         
                                                            
 
                                                                                             

men nu taggar vi hoppgrupp oavsett hur de går ;)
tror på kaoz,och jag gillare ;)
Kram Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0