dagen vill ha ;)

är ett par färgade stigbyglar, fattar ni hur coolt de vore på Mulle med ett par t.ex oranga  eller grön stigbyglar!?
DE GÖR IAF JAG OCH JAG TÄNKER SKAFFA ETT PAR..
antingen köper man ett par helt vanliga plast stigbyglar och sprayar, men vet inte hur bar de håller..?
 
de roliga med dom nedan var att man kunde köpa färgade plattor så ett alternativ är att bara göra de, men de är ju där man har foten så då syns de ju inte!!
eller så köper man ett par som redan är färgade men dom är ju såå dyra!!
ngn som vet var nam kan köpa billiga färgade stigbyglar??
 
jag tänker iaf kolla i globen och om jag inte hittar  ngra där så köper jag dom ovan och sprayar <3
då lär de väl se ut ungefär såhär, grön elr orange??
/ Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0